Mijn Reclamevlag heeft service hoog in het vaandel staan, indien u een klacht, opmerking of vraag heeft aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de Afdeling Klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Hiervan kunnen wij leren en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Let op, de producten van Mijn Reclamevlag zijn maatwerk en daardoor uitgesloten van het herroepingsrecht. Zie artikel 10.6 uit de Algemene Voorwaarden. Maar vroom niet om contact met ons op te nemen indien het product niet naar verwachting is omdat bijvoorbeeld het formaat, een kleur of kwaliteit anders is dan gewenst. We zullen altijd kijken naar een oplossing.

Onze gegevens:
Mijn Reclamevlag
Afdeling Klantenservice
Communicatieweg 9K
3641 SG Mijdrecht

Telefoon: +31 (0)297 820999
E-mail: info@mijnreclamevlag.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Mijn Reclamevlag bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).